Захтев
18/01/2024 11:14
Како нам ради ЈП "Топлота" у Ужицу, по други пут: Тек данас 18.01., од почетка грејне сезоне, имам нормално грејање. Два месеца су ме мучили, на телефонске позиве, "да ће допунити инсталацију, да грејање ради, да ангажујем мајстора да отклони гешке у мојим инсталацијама,... да би половично грејање почело 21. децеммбра. Задња два дана нисам имао грејање, а на позиве сам добијао одговоре "да имају квар, да одстрањуују наслаге у подстаници и да грејања неће бити до сутра". Ове послове на инсталацијама морали су да отклоне у летњој езони, па да са почетке грејне сезоне све функционише без про блема. Очекивао сам и очекујем компензацију за двомесечно немање грејања у стану које уредно плаћам дванаест месеци. Прехладе, замајавања нетачним информацијама и многобројне телефонске позиве не могу да ми надокнаде. Достављено руководству ЈКП "Топлота" и Градској управи надлежној за исправан рад ЈКП.
Статус: РЕШЕН

Локација: Димитрија Туцовића

Месна заједница: ЦЕНТАР
Тип захтева: Проблеми у снабдевању топлотном енергијом из градске топлане

Одговори
    19/01/2024 12:11
          ГРАДСКА ТОПЛАНА Ваш захтев бр. 84-2024 од 18/01/2024 је обрађен и тренутни статус му је РЕШЕН Поштовани, проблем који помињете је отклоњен у договору са Вашим управником, чишћењем хоризонталног развода са филтером на секундарним инсталацијама за које је задужена ваша скупштина станара. С поштовањем! ГРАДСКА ТОПЛАНА Ужице -Телефон 518-210