Захтев
25/05/2020 14:54
Занима ме како је јавно предузеће у току пандемије изашло у сусрет прилагодило своје пословање тј. рад са лицима старијим од 70 година којима је био забрањен излазак и нису имали или хтели никога да моле да завршава њихове обавезе што уосталом ниједним актом није ни било прописано? Ово питам због издавања дневних карти лицима која никако нису могла да оду до паркинг сервиса или поште а уредно су пријавили да су још увек живи и хоће да продуже уговор?
Статус: РЕШЕН

Локација: јавна паркиралиста

Месна заједница:
Тип захтева: Контрола и наплата паркинга на јавним паркиралиштима и одношење неправилно паркираних возила

Одговори
    26/05/2020 11:02
          ЈКП БИОКТОШ Ваш захтев бр. 656-2020 од 25/05/2020 је обрађен и тренутни статус му је РЕШЕН ЈКП БИОКТОШ Ужице -Телефон 525-427 Препорука Владе Србије је да ко није могао да изађе из свога дома, пошаље неког од укућана или да зовне волонтерску службу која је то радила у њихово име.Сваки корисник наших услуга је добио смс поруку у којој су информације о продужењу уговора могу и добити или слањем мејла или позивом телефоном Паркинг сервису Кориснику који се определио да зове телефоном и рекао да нема могућности да пошаље мејл дато је упутство на који начин да попуни уплатницу да би се извршила уплата. Паркинг Сервис