Захтев
05/05/2020 07:48
У вези рекламација бр. 2884 за дневну карту 1110724. Дана 18.4.2020 је истекао једномесечни уговор о коришћењу паркинга, а 29.4.2020 је издата доплатна карта. Нисам био у могућности да га продужим због уведених мера у ванредном стању као ни да склоним ауто. У телефонском разговору пре истека уговора сам добио упутство да маилом продужим уговор и да уплату извршим у пошти. Маил лично не користим, а у пошту такође нисам могао да одем с обзиром да имам 86 година. Усмено сам саопштио да хоћу да продужим уговор, али је инсистирано на слању маила иако је у одлуци написано да је могуће и телефонски комуницирати исто као и маилом. Мислим да деловање ваћег паркинг сервиса није у складу са текућом ситуацијом тј. бринете само о себи, а не и о онима који требају да користе ваше услуге. Такође нигде на вашој „интернет презентацији“ нити на сајту града не постоји јасна информацији о томе шта да се ради у ванредном стању са паркингом нити шта да раде особе због којих се све ово и дешава тј. старији од 65 година. Овакво решење рекламације је неодговорно, ако не и безобразно с ваше стране.
Статус: РЕШЕН

Локација: Паркинг сервис

Месна заједница:
Тип захтева: Контрола и наплата паркинга на јавним паркиралиштима и одношење неправилно паркираних возила

Одговори
    07/05/2020 08:33
          Ванредно стање је уведено 15.03.2020. године. Закључком Владе Републике Србије од 16.03.2020. године обустављен је рад са странкама за послове који се обављају у непосредном контакту. Вама је ипак на благајни Паркинг сервиса примљена уплата 17.03.2020. године за један месец, коју је у Ваше име донео на благајну неко од укућана и уговор је продужен до 18.04.2020. године. У уобичајеној поруци пре истека уговора стајало је да можете информације о продужењу уговора добити или слањем мејла или позивом телефоном Паркинг сервису. Кориснику који се определио да зове телефоном и рекао да нема могућности да пошаље мејл дато је упутство на који начин да попуни уплатницу да би се извршила уплата. Вама је конкретно 15.04.2020. године у телефонском разговору саопштен број жиро рачуна који треба уписати на уплатници и следећи позив на број: УЕxxxxx5313 (x - означава слова и бројеве из Ваше регистрације). Тек након добијања дневне карте 29.04.2020. године, дана 30.04.2020. године је опет неко од Ваших укућана дошао на благајну Паркинг сервиса и без икаквих проблема извршио уплату и продужио уговор за наредна три месеца. Захваљујемо се свим корисницима Паркинг сервиса који су редовно измиривали своје обавезе за време ванредног стања и позивамо их да наставе са праксом да уплате за продужење уговора врше електронским путем јер тим штеде своје драгоцено време. Паркинг сервис