Захтев
28/02/2020 11:04
Пошто не можете да отклоните квар на радијаторима док траје грејна сезона, интересује ме да ли треба да лично упутим захтев када се она заврши или ваше службе имају евиденцију кварова које смо пријавили зимус?
Статус: РЕШЕН

Локација: Камено корито

Месна заједница: РОСУЉЕ
Тип захтева: Проблеми у снабдевању топлотном енергијом из градске топлане

Одговори
    28/02/2020 12:50
          ГРАДСКА ТОПЛАНА Ваш захтев бр. 324-2020 од 28/02/2020 је обрађен и тренутни статус му је РЕШЕН Поштовани, одржавање заједничке секундарне инсталације је у надлежности скупштине станара, а за индивидуалну секундарну инсталацију (унутар стана, пословног простора) је одговоран сам корисник. Самим тим, кварове би требало да отклањате уз посредство професионалног управника ангажовањем топлане или трећег лица. Из тог розлога не можемо знати да ли је у међувремену отклоњен квар, те је потребно да се посредством професионалног управника обратите поново топлани ван грејне сезоне. ГРАДСКА ТОПЛАНА Ужице -Телефон 513-101