Захтев
03/02/2020 11:05
Почетком грејне сезоне смо уредно пријавили да неколико радијатора у нашем стану не раде. Ваши мајстори су долазили, констатовали стање и изјавили како морају да провере стање у стану изнад нашег. Како код комшија нико није био у стану тада, ваши радници су то оставили за неко друго време. Молимо да отклоните квар, јер ми уредно плаћамо рачуне. Адреса Топличка 11А.
Статус: РЕШЕН

Локација: Топличка 11А

Месна заједница: РОСУЉЕ
Тип захтева: Проблеми у снабдевању топлотном енергијом из градске топлане

Одговори
    03/02/2020 11:53
          ГРАДСКА ТОПЛАНА Ваш захтев бр. 156-2020 од 03/02/2020 је обрађен и тренутни статус му је У РАДУ Поштовани, у нашој евиденцији је забележен излазак дежурног монтера 11.12.2019. године и том приликом је оспособљен радијатор у купатилу а радијатору у кухињи није било могуће прићи ради интервенције. Свакако је ваша пријава поново заведена, а први слободан монтер ће изаћи на интервенцију. ГРАДСКА ТОПЛАНА Ужице -Телефон 517-168



    10/02/2020 09:02
          ГРАДСКА ТОПЛАНА Ваш захтев бр. 156-2020 од 03/02/2020 је обрађен и тренутни статус му је РЕШЕН Поштовани, дежурни монтер је излазио на лице места 06.02.2020. и установио запушење вертикале. Обзиром да се ради о секундарним инсталацијама и квару који није могуће урадити без пражњења инсталација зграде, наведене радове је могуће урадити ван грејне сезоне. За исте можете ангажовати треће лице или се обратити топлани ван грејне сезоне. ГРАДСКА ТОПЛАНА Ужице -Телефон 517-168