Грађани могу пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње.
У најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен.
У року од 48 сати ћете добити одговор о статусу решавања Вашег проблема.
Корисник може изабрати начин на који му највише одговара да пријави комунални проблем, као и начин на који жели да буде обавештен о статусу захтева.
Напомена: Ваши захтеви упућени путем овог сервиса за време викенда, биће евидентирани у понедељак у 7 и 30 часова.Корисник може изабрати начин на који му највише одговара да пријави комунални проблем, као и начин на који жели да буде обавештен о статусу захтева. Током трајања државног празника, захтеви ће бити процесуирани првог наредног радног дана.
Уколико се ради о проблему који захтева ХИТНУ ИНТЕРВЕНЦИЈУ, на располагању су вам дежурне службе које можете контактирати путем бројева телефона:
ЈКП ВОДОВОД 0800/31-31-00 и 064/82-73-638 (од 0 до 24)
ГРАДСКА ТОПЛАНА 517-168 (у току грејне сезоне од 07 до 20 сваког дана, а ван грејне сезоне радним данима од 07 до 15)
ЈП СТАН 514-476 и 064/640-65-08 (од 07:30 до 21:30 радним данима од 08 до 16 викендом и празником)
ЈКП БИОКТОШ 0800/031-030 (радним данима од 07:00 до 15:00 часова)
ЈКП НИСКОГРАДЊА 531-976 (у зимском периоду)
КОМУНАЛНА ПОЛИЦИЈА 592-492 (радним данима од 07:30-21:00, суботом и недељом од 08:00 15:00)